بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
11:55
یک شنبه 23 آذر 1393

امروز در مراسم PlayStation Awards که در توکیو برگزار شد، مدیر عامل شرکت Sony Computer Entertainment یعنی Andrew House یک PS4 با طرح جدید را معرفی کرد. این کنسول که PS4 Anniversary Edition نام دارد به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی PlayStation منتشر می شود و طرحی بسیار زیبا دارد.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/12/PS4anniversary3.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 2920
ZERO
11:49
یک شنبه 23 آذر 1393

مسلما رمز ها و چیت ها یکی از اصلی ترین ویژگی های سری Grand Theft Auto هستند و نسخه ای از این سری بازی را نمی توان نام برد که عاری از رمز و چیت باشد. نسخه پنجم سری بازی GTA از این قاعده دور نبود و همانند دیگر نسخه ها، در نسخه شماره ۵ هم رمز ها و Easter Egg هایی برای لذت بخش کردن بازی گنجاده شده است.

http://www.thenerdmag.com/wp-content/uploads/gta-v-cheats.png

تعداد بازدید از این مطلب: 1259
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , بررسی ویدیویی , ,
ZERO
12:31
شنبه 1 شهريور 1393

فروش زیاد PS4 سبب شد تا بسیاری از هکران برای هک این کنسول قدرتمند دست به کار شوند. مدتی قبل یک هکر اعلام کرد این کنسول را توانسته هک کند ولی چند روز پس از آن خبر فیک اعلام شد. حال امروز یک هکر با نام Hishamage یک ویدئو را منتشر کرده است که نشان دهنده هک این دستگاه بزرگ می باشد.

http://images.pushsquare.com/news/2014/01/sony_our_focus_is_on_ps4_stock_levels_so_people_can_experience_next_gen/attachment/0/original.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 557
ZERO
19:24
شنبه 24 خرداد 1393

مدتی پیش، DLC جدیدی برای عنوان Call Of Duty: Ghosts توسط شرکت Activision معرفی شد، و تایید شد که صداگذاری یکی از شخصیت های بازی را رپر معروف آمریکایی، Snoop Dogg، بر عهده دارد، اما هم اکنون نیز تایید شده است که به غیر از او، یک بازیگر آمریکایی نیز در این DLC صداپیشگی خواهد کرد. این بازیگر آمریکایی R. Lee Ermey می باشد. برای اطلاعات بیش تر به ادامه مطلب رجوع کنید.

http://i1-news.softpedia-static.com/images/news-700/Call-of-Duty-Ghosts-Coming-DLC-Packs-Are-Named-Onslaught-Devastation-Invasion-and-Nemesis-Leak.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 804
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , بررسی ویدیویی , ,
ZERO
16:42
شنبه 24 خرداد 1393

پس از ماه ها انتظار بلاخره جدیدترین ساخته استودیو Ubisoft که با نام Watch_Dogs یاد می شود وارد بازار شد. خیلی ها قبل از عرضه این بازی انتظار نمرات بالایی داشتند، زیرا با تاخیر ها و تبلیغاتی که این استودیو برای این بازی کرد خیلی ها را متعجب و امیدوار کرد. حال که این بازی وارد بازار شد، سایت ها و مجلات معتبر بازی، این عنوان را مورد نقد و برسی قرار دادند و نمرات خود را اعلام کردند. با این که نمرات داده شده آروزی خیلی از عناوین امروزی است اما برای بازی بزرگی (به گفته بعضی ها!) همچون Watch_Dogs این نمرات زیاد قابل قبول نیست.

در جدیدترین ویدئو منتشر شده از این عنوان، یکی از وبسایت های معتبر بازی، Watch_Dogs را مورد نقد و برسی قرار داده است که می توانید در ادامه مطلب مشاهده و یا دانلود کنید.

http://images.eurogamer.net/2013/usgamer/WatchDogs-preview-1.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 748
ZERO
4:35
سه شنبه 15 مرداد 1392

بسیاری از شما عنوان تحسین شده ی استاد کیج یعنی Beyond: Two Souls را میشناسید.عنوانی که قرار است روایتگر داستان ۱۵ سال از زندگی  دختری بنام Jodie Holmes باشد.به تازگی استدیوی فرانسوی Quantic Dream ویدئویی از مراحل ساخت بازی منتشر کرده است که به نوع خود جالب میباشد.در ویدئوی زیر شما میتوانید بازیگران و قسمت هایی از نوشتن داستان از ایده تا ایجاد را ببینید.این عنوان در انحصار پلیستیشن ۳ قرار است در تاریخ ۸ اکتبر عرضه شود.در ادامه میتوانید ویدئوی بازی را مشاهده کنید.

beyond-two-souls-new-logo

تعداد بازدید از این مطلب: 837
ZERO
13:45
سه شنبه 8 مرداد 1392

شرکت Ubisoft در جریان کنفرانس خود در GDC تریلری جدید از عنوان Watch Dogs مننتشر کرد. Ubisoft به وسیله ی این تریلر قصد دارد طرفداران را علاوه بر آشنایی با عناصر کلی، با عناصر جزئیاتی این بازی نیز آشنا کند.

watch-dogs

به ادامه ی مطلب بروید

تعداد بازدید از این مطلب: 1072
ZERO
13:39
سه شنبه 8 مرداد 1392

در ویدئویی که در این قسمت آماده کرده ایم می توانید ۴ دقیقه از گیم پلی بازی Metro: Last Light را مشاهده کنید این بازی در سبک FPS توسط Deep Silver منتشر می شود و با توجه به امتیازاتی که بدست آورده است به نظر می رسد با یکی از بهترین FPS ها سال ۲۰۱۳ طرف هسیتم

Metro: last Light

تعداد بازدید از این مطلب: 1069
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , بررسی ویدیویی , ,
ZERO
13:37
سه شنبه 8 مرداد 1392

بالاخره DICE و EA بخش Battlelog عنوان BattleField4 را نشان دادند.بوسیله ی Battlelog عنوان BattleField4 همیشه در دسترس خواهد بود.شما در ویدئوی حاضر میتوانید ویژگی ها و امتیازاتی که Battlelog برای شما آماده میکند را مشاهده کنید و ببینید که چگونه بازی بین PC و دستگاه های تبلت و موبایل شما ارتباط برقرار میکند.همچنین شما در این بین میتوانید بخش هایی از گیم پلی طوفانی این عنوان را هم مشاهده کنید.

406px Battlefield 4 طوفان جنگ در راه است | اولین نگاه به Battlefield 4

تعداد بازدید از این مطلب: 1013
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , بررسی ویدیویی , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر