بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
18:19
یک شنبه 8 تير 1393

به تازگی اطلاعات جدیدی از عنوان The Division توسط Fred Runquist، تهیه کننده ی اجرایی بازی و رئیس استودیو Ubisoft Massive یعنی Martin Hultberg منتشر شده است که نشان می دهد آن ها تمام تلاش خود را برای The Division انجام داده اند تا آخرین عنوان Tom Clancy متفاوت باشد.

http://topgamewallpapers.com/wp-content/uploads/2014/06/Tom-Clancys-The-Division2288.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 445
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
13:0
یک شنبه 8 تير 1393

در Far Cry 4 کارهای متنوعی می توان انجام داد و همه می دانیم که با رفتن به نسخه چهارم بازی مطمئنا باید شاهد برخی تغییرات باشیم که خوشبختانه این تغییرات بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشند. به تازگی کارگردان بازی آقای Alex Hutchinson در مصاحبه ای که با outside xbox انجام داده است اطلاعات هیجان انگیزی در رابطه با فیل های بازی افشا کرده است.

http://leadergamer.com.tr/img/haber-foto/FC4_E3_ELEPHANT_VISTA_1920.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 499
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
12:43
یک شنبه 8 تير 1393

به جرات می توان گفت The Order: 1886 که به عنوان بازی انحصاری کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی Playstation 4 شناخته می شود، نزدیکترین گرافیک را در حد کیفیت CG ارائه می کند آن هم به صورت همزمان و کاملا زنده و نه  فقط در حالت سینمایی. منتهی نکته ای در گیم پلی آن وجود دارد که نظرات همگان را به سمت خود معطوف کرده است و آن هم چیزی جز صحنه های کلید زنی یا همان QTE نیست. در حالت کلی QTE ها اکثرا مایه عذاب هستند و بازیکنان این قابلیت را چندان گزینه مناسبی برای افزایش عملکرد گیم پلی نمی دانند. حال این بخش از گیم پلی در بازی مذکور چگونه خواهد بود؟ آیا دقیقه به دقیقه روی اعصاب ما راه خواهد رفت؟ بهتر است پاسخ را از زبان سازندگان بشنویم.

http://assets1.ignimgs.com/vid/thumbnails/user/2014/02/17/theorder1280_medium.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 639
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
21:5
شنبه 7 تير 1393

شرکت Hori امروز با معرفی یک دستگاه جدید همگان را شگفت زده کرد. این شرکت طرحی جالب را برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 در نظر گرفته است. این شرکت یک مانیتور را به کنسول اضافه کرده است و با قیمت ۳۲,۱۸۴ yen (حدود $۳۱۴) آن را منتشر خواهد کرد.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/06/full-hd-monitor-4_140628-2.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 599
ZERO
20:59
شنبه 7 تير 1393

اگر شما متوجه شوید که Polyphony Digital در حال کار بر روی نسخه بعدی از سری بازی های Gran Turismo است، به هیچ وجه نباید تعجب کنید. در مصاحبه ای که Eurogamer در جشنواره Goodwood امسال با Kazunori Yamauchi انجام داد اعلام شد Gran Turismo 7 در حال توسعه بوده است. البته ایشان اعلام کردند احتمالا این بازی امسال منتشر نخواهد شد.

http://cloud.attackofthefanboy.com/wp-content/uploads/2013/09/gran-turismo-7-ps4.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 589
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
20:56
شنبه 7 تير 1393

یکی از نمایش ها جذاب E3 2014 متعلق به عنوان Batman : Arkham Knight بود که توانست مهم ترین تغییر گیم پلی بازی یعنی حضور Batmobile را به خوبی به تصویر بکشد و قابلیت های جدید بازی را به نمایش بگذارد. به تازگی یک مصاحبه از استودیو Rocksteady منتشر شده است که در آن نکات جدید از بازی و داستان آن فاش شده است.

http://fox.mmgn.com/mmgn/news/normal/first-look-batman-arkham-knight-gameplay-footage-1110881.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 530
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
20:49
شنبه 7 تير 1393

تا به حال عناوین مبارزه ای مختلفی را دیده ایم که دنیای سری بازی های مختلف را در هم ادقام می کند و مبارزان آن به جون یکدیگر خواهند افتاد. از میان آنها می توان به Street Fighter X Tekken، Marvel vs Capcom، MK vs DC و غیره اشاره کرد. اما در این میان رویای ساخت  Street Fighter vs. Mortal Kombat هرگز به حقیقت نپیوسته است و حتی وارد طراحی های اولیه هم نشده با این حال شایعاتی پیرامون آن منتشر شده بود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ببینیم دقیقا اوضاع از چه قرار است و آیا سرانجام شاهد این عنوان خواهیم بود یا خیر؟

http://www.infendo.com/wp-content/uploads/2008/07/vs.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 562
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
22:13
جمعه 6 تير 1393

همان طور که می دانید از اکتبر سال پیش که GTA Online آغاز شد و کاربران بسیاری به آن وارد شدند و شروع به بازی در جهان آنلاین GTA کردند. از همان آغاز، بسیاری از کاربران به دنبال مراحل سرقت در این بازی آنلاین بودند چرا که در بخش داستانی تجربه بسیار خوبی را تجربه کرده بودند و می دانستند که با آنلاین شدن این مراحل به زیبایی آن افزوده خواهد شد. اما واقعا این مراحل در بخش آنلاین بازی به درستی کار خواهد کرد؟

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/06/gta_5_heists_1-1.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 633
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
21:9
جمعه 6 تير 1393

به تازگی تریلر جدیدی از Space Hulk: Deathwing پخش شده است که حاصل کار Games Workshop و Streum On Studio را نشان می دهد. هر وقت این تریلر با کیفیت مناسب منتشر شود بر روی سایت قرار خواهد گرفت. این تریلر در ابتدا تعدادی تکاور های فضایی را نشان می دهد که در میان گله ای از Genestealer ها هستند و در میان باران گلوله در حال مبارزه هستند.

رhttp://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/06/space_hulk_deathwing_1.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 586
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
ZERO
21:5
جمعه 6 تير 1393

Deep Silver و Piranha Bytes از اولین اطلاعات و تصاویر محیط بازی جدید و RPG خود منتشر کرده اند. درست است، این بازی نقش آفرینی چیزی نیست به جز Risen 3: Titan Lords. در آخرین تصاویری که از این بازی دیده بودیم شاهد جادوگر و محافظان او بودیم که در حال جنگ با یک شرور و یک تهدید تاریک بودند. این بازی قرار است به بزرگی عناوین قبلی سازندگان باشد.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/06/20140626_Risen3_Screen_01.jpg

 

تعداد بازدید از این مطلب: 591
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,

آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر