بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
17:32
شنبه 29 شهريور 1393

استدیوی Cyanide در ادامه منتشر کردن تریلر های پی در پی خود یک تریلر دیگر از بخش گیم پلی بازی Styx: Master of Shadows منتشر کرد. این تریلر یکی دیگر از موارد گسترش یافته بازی است و در عین حال یکی از ویژگی های مفید فانتزی موجود در بازی برای نفوذ و مخفی کاری محسوب می شود. این توانایی چیزی نیست جز توانایی ساخت و احضار یک کلون! برای اطلاع از جزئیات و همچنین مشاهده تریلر با ما در ادامه خبر همراه باشید.

http://gamershonesttruth.com/wp-content/uploads/2014/06/styx-master-of-shadows-screenshot-05.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 334
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ویدیو ها , تریلر , ,
ZERO
18:23
چهار شنبه 26 شهريور 1393

امروز شرکت یوبیسافت (Ubisoft) سازنده و ناشر سری بازی های Far Cry، تریلری جدیدی از جدیدترین نسخه این سری، یعنی Far Cry 4 منتشر کرده است. این تریلر، حیات وحش و قدرت حیوانات درون بازی را به ما نشان می دهد. البته در یک بخش مخصوص از بازی به نام The Arena. برای مشاهده این تریلر زیبا و جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

http://8bitchimp.com/wp-content/uploads/2014/05/Far-Cry-4-Video-Game-Wallpaper.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 373
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ویدیو ها , تریلر , ,
ZERO
20:25
سه شنبه 25 شهريور 1393

هم اکنون یک تریلر دیگر از بازی Alien: Isolation توسط شرکت Sega منتشر شد، این کلیپ کوتاه شما را دوباره وادار به تماشای مکان و جو دلهره آور بازی می کند، شما می توانید این کلیپ کوتاه را در ادامه مشاهده و یا دانلود نمایید:

http://s.pro-gmedia.com/videogamer/media/images/pub/large/alien_isolation1111.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 422
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ویدیو ها , تریلر , ,
ZERO
11:57
سه شنبه 25 شهريور 1393

مطمئنا بسیاری از بازیکنان منتظر نسخه جدید یکی از برترین شوترهای چندسال اخیر یعنی Far Cry 4 می باشند. این عنوان تاکنون نوانسته با نمایش های جذاب خود طرفداران خود را بیش از پیش کند. حال به تازگی تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را دریافت کنید.

http://static1.gamespot.com/uploads/ignore_jpg_scale_super/123/1239113/2536605-far+cry+4-.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 407
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ویدیو ها , تریلر , ,
ZERO
11:47
سه شنبه 25 شهريور 1393

هم اکنون ویدئویی جدید از  پشت صحنه ی مراحل ساخت Hellblade منتشر شده است. همانطور که در جریان می باشید بازی Hellblade  توسط استودیو خوش ذوق Ninja Theory هم اکنون در دست توسعه قرار دارد و طبق اطلاعات منتشر شده در تاریخ نامعینی از سال ۲۰۱۵ ابتدا برای کنسول PS4 و سپس برای برخی دیگر از پلتفرم ها روانه ی بازار می شود.

http://www.push-start.co.uk/wp-content/uploads/2014/08/hellblade-logo.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 356
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ویدیو ها , تریلر , ,
ZERO
12:31
شنبه 1 شهريور 1393

فروش زیاد PS4 سبب شد تا بسیاری از هکران برای هک این کنسول قدرتمند دست به کار شوند. مدتی قبل یک هکر اعلام کرد این کنسول را توانسته هک کند ولی چند روز پس از آن خبر فیک اعلام شد. حال امروز یک هکر با نام Hishamage یک ویدئو را منتشر کرده است که نشان دهنده هک این دستگاه بزرگ می باشد.

http://images.pushsquare.com/news/2014/01/sony_our_focus_is_on_ps4_stock_levels_so_people_can_experience_next_gen/attachment/0/original.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 560
ZERO
20:19
جمعه 31 مرداد 1393

در کنار انتشار تریلر احساسی و کاملا درد آور که سفر Clementine را نشان میداد، تاریخ انتشار بازی مشخص شده است. واقعا این تاریخ انتشار زودتر از آن چیزی بود که ما فکرش را می کردیم. کجا هستی؟ به کجا میروی؟ با چه افرادی آشنا خواهی شد؟ چه کسی زنده خواهد ماند؟ چه کسانی به تو کمک می کنند؟ چه کسی بیشتر زنده مانده است؟ این ها سوالاتی است که همه ما در سفر با Clementine دوست داریم از او بپرسیم. ان کودک در این جاده پر پیچ و خم باید در مقابل زامبی ها مقاومت کند.

http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20131029204028/walkingdead/images/1/1c/WDG_S2_Vertical_Cover.png

تعداد بازدید از این مطلب: 367
ZERO
12:34
جمعه 31 مرداد 1393

ظاهرا یکی از اعضای حاضر در شرکت Activision متوجه شده است که بعد از پایان یافتن مرحله بتا بازی Destiny، اخبار زیادی پیرامون آن منتشر نشده است و  ما صرفا شاهد چند تریلر پیرامون نمایش سیارات مختلف بوده ایم. احتمالا شما نیز از تیتر این خبر تعجب کرده اید! حدود ۱۷ روز تا انتشار بازی Destiny هنوز باقی مانده است اما Activision اقدام به انتشار ویدئویی کرده است که آن را “لانچ” تریلر گیم پلی می نامد. صرف نظر از عجیب بودن، این تریلر هم مانند دیگر ویدئوهای منتشر شده از عنوان نامبرده زیباست. توصیه میکنیم حتما آن را در ادامه مطلب تماشا کنید.

http://www.gamerheadlines.com/wp-content/uploads/2014/06/Destiny.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 377
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , ویدیو ها , تریلر , ,
ZERO
20:28
چهار شنبه 28 مرداد 1393

هنگامی که برای اولین بار وارد بازی می شوید، این اثر فوق العاده را خواهید شنید. پس از آن نیز هر بار وارد بازی شوید، اولین چیزی که شما را در جای خود میخکوب خواهد کرد، این موسیقی است! مطمئنا بازیبازان زیادی ( از جمله خودم! ) بودند که هرگاه وارد بازی می شدند، پیش از شروع کردن بازی، ابتدا این موسیقی را یک دور تا انتها گوش می دادند و سپس بازی کردن را آغاز می کردند. بی شک انتخاب این موسیقی برای ابتدای کار بهترین گزینه بود. سازندگان از این مسئله به خوبی آگاه بودند که این اثر به خودی خود می تواند در همان ابتدا، اتمسفر سنگین، احساساتی و غمگین بازی را به رخ بکشد. شنیدن این اثر، کوتاه ترین و آسان ترین راه برای شناخت جو بازی است. بیش از این شما را منتظر نمی گذارم. در ادامه می توانید این شاهکار را دانلود کرده و لذت ببرید.

http://static.giantbomb.com/uploads/original/2/22269/2185819-mp2.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 691
ZERO
19:35
پنج شنبه 12 تير 1393

عنوان Project CARS یک عنوان ریسینگ و شبیه سازی رانندگی می باشد که با کیفیت بالای خود طرفداران زیادی دور خود جمع کرده است.  Slightly Mad Studios با استفاده از موتور Madness در حال ساخت این بازی می باشد. Project CARS در نوامبر ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل بعدی، Wii U و PC منتشر می شود. همچنین بعد از آن نسخه ی Steam OS بازی هم در دسترس خواهد بود. این بازی دارای بخش آنلاین هم می باشد.

http://www.virtualr.net/wp-content/gallery/3636/015.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 402
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ویدیو ها , ,

آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر